De kracht van sociale media

Armsteun (auto)

 

 

 

 

De armsteun bevindt zich onder de armleuning en maakt het mogelijk dat de inzittende van de armleuning zijn armen en schouders evenwijdig aan de zitting kan optillen. De armleuning is geen probleem, want de keuze van het niveau van ondersteuning is vrij. De meeste armleuningontwerpen hebben drie niveaus of hoogtes. Het eenvoudigste is een vlakke steun met een hoogte van 2,80 duim en een breedte van 31″), een tweede niveau heeft een hoogte van iets meer dan 3,5 duim en een derde niveau benadert 4″. Vele ontwerpen hebben pijlen, palen of centra om het niveau van steun van elk niveau aan te tonen. De meeste armsteunen zijn gemaakt van een materiaal dat bestand is tegen ongeveer 6 lbs druk. Sneeuw of modder vermindert bijna altijd het gewicht van de armsteun, en veel modellen kunnen worden aangepast om te worden gebruikt ongeacht de toestand van het wegdek. In feite zullen de meeste armsteunen in opgeklapte toestand volledig plat neerklappen en kunnen ze achteraan op de zetel, onder het dashboard of in het achterste compartiment van de kofferbak worden geplaatst. In een recent onderzoek in de sector bleek dat de meeste mensen 29% tot 36% meer laadruimte hadden wanneer ze een opklapbare armsteun gebruikten!

Inpakken is verplicht – In de huidige markt zullen alle voertuigen uitgerust moeten zijn met een handvrij systeem. Velen hebben echter geen ruimte voor een speciaal compartiment, waardoor de armsteun een nuttige optie is. De meeste armsteunen schuiven uit een vak in het interieur van de auto en worden aangesloten op de sigarettenaansteker in het voertuig. De bekerhouders zijn bevestigd aan de zijkanten van de armsteun, met de bruikbare ruimte in de armen. De meeste hebben ook de mogelijkheid om volledig te worden neergeklapt om compact te worden opgeborgen. Wanneer de armsteun in het licht wordt gestoken, wordt de stroom van het licht naar de armsteun geleid, waardoor de aandacht op uw fietsen of uitrusting wordt gevestigd.

Met de groeiende productie en de groeiende websites van Twitter, Facebook en YouTube houden meer mensen dan ooit zich bezig met sociale netwerken. Mensen delen informatieve video’s en beelden, en worden in wezen deel van een menigte. Sommige van de meest boeiende momenten van onze dag zijn anderen. Op de middelbare school herinnerden we ons dat we verhalen verzonnen en die aan de klas verkochten. In de hedendaagse beroepsopleiding is de nieuwe generatie werknemers steeds meer gericht op hoe ze hun inhoud online kunnen delen.

om biobrandstof te verzamelen en te bewaren. Ik kijk terug als een voormalige sportduiker met mijn initiatie op het water. Als marketing major moest ik klanten helpen om hun merkverhaal online te documenteren om het te kunnen verkopen. Met toegang tot online sociale media, konden we onze vooruitgang in kaart brengen als een ‘producten die mensen willen kopen’ basis. Vaak is het eerste stukje content dat iemand online naar een merk trekt, een negatief of sturend bericht over het merk.

Met de toegang tot online sociale media kan ik een krachtiger uitlaatklep aanboren voor mijn merk en mijn klanten. Ik hoef me niet langer bezig te houden met negatieve vreemden, wier mening over ons product er normaal gesproken niet toe doet. Ik kan hen gewoon laten weten hoe goed ons product werkt en dat ze een aankoop moeten overwegen. In plaats van mijn tijd te verspillen aan het reageren op onwetende mensen, kan ik gewoon mijn online aanwezigheid creëren en potentiële klanten naar mijn site lokken.

Ondanks het krachtige instrument van de sociale media website, moest ik nog steeds mijn eigen sociale scene creëren. Mensen zijn grappig en mijn reputatie van een “harde verkoop” soort kerel gaat niet goed samen met hun meer meegaande stijl van kopen. Ik besteed nog steeds veel tijd aan het praten met klanten, hoewel ik me kan voorstellen dat dat niet helemaal een accurate basis is voor het soort klantenservice dat ik bij mijn dealership krijg.

Twee weken geleden besprak ik wat ik moest doen om mijn website te restylen om meer verkeer aan te trekken via sociale media. Er waren een aantal strategieën, van blogcommentaren tot het delen van inhoud op mijn Facebook-pagina, die ook geïmplementeerd moesten worden. Het hebben van een robuuste aanwezigheid in de sociale media is belangrijk, maar Xen belemmerde mijn eigen groei totdat ik dat deed.

Het is een feit dat ik, voor een fabrikant van op maat gemaakte stoelbekleding, volledig online had kunnen gaan. Ik ontwikkelde mijn website, schreef mijn inhoud en had mijn inhoud op mijn website staan, maar ik miste het belangrijkste aspect van mijn bedrijf, de klantenservice. Wanneer klanten niet vriendelijk te woord worden gestaan of behandeld, zullen ze geneigd zijn te nemen wat ze minder belangrijk vinden dan wat ze echt willen. Mijn website en social media inspanningen faalden jammerlijk en ik realiseerde me dat.

Als gevolg daarvan besloot ik een Facebook-app voor mijn bedrijf te maken, waarmee mensen mij als manager zouden kunnen beoordelen op hoe goed ik het had gedaan, mijn doelen had gehaald en dergelijke. Ik was in staat om de mogelijkheid te creëren om inhoud op mijn Facebook-pagina te plaatsen door inhoud uit mijn Facebook-app te halen zonder dat ik het op mijn website hoefde te plaatsen. En de mensen die anders mijn website zouden bekijken, zouden gewoon likes en uiteindelijk vriendschapsverzoeken tonen.Armsteun